ראש עיריית טבריה היוצא: "רון קובי עשה לי ולעיר – רצח אופי"

    איתי גדסי 5 Comment on ראש עיריית טבריה היוצא: "רון קובי עשה לי ולעיר – רצח אופי"

    "הציבור החרדי צריך לעשות חשבון נפש" כך אומר ראש העיר היוצא בטבריה יוסי בן דוד, לאחר ההפסד בבחירות למועמד רון קובי האנטי חרדי. בן דוד התראיין הערב ל'מהדורה המרכזית', במהלך הראיון התייחס למערכת הבחירות הקשה שעברה העיר, והדאגה לעתידה של העיר תחת ראש העיר הנבחר.

    עצרת תשובה בטבריה צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    יחסי חרדים חילונים: טבריה היא לא עיר חרדית ולא תהיה עיר חרדית, בחמש השנין האחרונות הבאנו שיוויון בין חרדים לחילונים דאגנו לכל הילדים בהשקעה בחינוך. בעניין הזה הרשת החברתית שינו כאן המון וגרמו לשנאה.

    ראש העיר החדש רון קובי: האמירות האלה עם הנימה הגזענית, הוא נבחר בצורה דמוקרטית אך האמת יכולה להיות מתעתעת. לצערי זאת המציאות האמיררות הללו מדאיגות. הוא לא משתנה לאחר הבחירות הוא ממשיך באמירות הקשות. רון עשה לי רצח אופי גם לי וגם לעיר. זאת נורת אזהרה שמתנוססת מעל העיר טבריה. יש לי דאגה עמוקה להמשך המכנה המשותף בעיר.

    פרנסה מתיירות חרדית: יש תיירות יהודית ולא יהודית וגם חרדית וגם ציונות דתית אנחנו לא עושים הבחנה אנחנו עושים הכנסת אורחים לכולם. אני קיבלתי את עיר במצב קשה מאוד עם חשב מלווה וניהלנו את העיר בצורה טובה. אבל זה לוקח זמן.

    לסיום אומר ראש העיר היוצא: הציבור החרדי צריך לעשות חשבון נפש על הפילוג וגם הציור עשה כאו הצבעת מחאה.

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      יוסי בן דוד הרס , זיהם והשחיט את טבריה עיר הקודש .
      הרב קוק ביקש ממנו לא לחלל את השבת , יוסי בן דוד לא הסכים .
      זיגדון מש"ס נתבקש לאחד כוחות עם הרב קוק . תשובתו של זיגדון 300 , 400 עברינים ליד הרב קוק , זה לא כוח לאיחוד .
      זו התוצאה רון קובי .
      בכול אופן , תודה לקדוש ברוך הוא שפטרנו מעונשם של זיגדון ובן דוד .

      1. יוסי בן דוד כל הזמן מתלונן על שהשאירו לו חשב מלווה רוצה אני להבין האם החשב המלווה חסך מאיתנו נקיון ? זכות בסיסית של אזרח??
        הוא לא עונה על שאלתך הקשורה בתיירות החרדית אם תושבי טבריה התפרנסו ממנה, הוא מסובב את השאלה ועונה שנכנסו 4.5 מיליון תיירים הוא צודק הם נכנסו לישון ועזבו בבוקר חוץ מבית המלון אף בעל עסק בטבריה לא התפרנס מהם וכן גם התיירות החרדית אף אחד לא התפרנס ממנה הם באו עם קניות מהסופרים שלהם וכן אפשר להבין אותם משפחות מרובות ילדים לא כולם עובדים מאיין יהיה להם כסף לפיצוציות או חניות בגדים או מסעדות?
        אז לא בכדי שרוב העסקים הקטנים ב4.5 שנים האחרונות בכהונתו של בן דוד נסגרו פשטו רגל!!!!!! עוד קדנציה כזו וטבריה הייתה הופכת לעיר תיירות חרדים בלבד בלי סטטוס קוו!!!! אז מספיק ליפות את העיר במילים ,בחרנו ראש עיר שייפה את טבריה במעשים!!!

    2. 4

      רון קובי גאון יוסי בן דוד רצה להפוך את טבריה לעיר ענייה עם אוכלוסייה חלשה סגורה בשבתות הציבור אמר את דברו טבריה תהיה פתוחה בשבתות ובחגים ומשגשגת זה רק עניין של זמן עד שרון קובי הגאון יהפוך את טבריה לפנינה וכל החרדים יכולים רק לשבת בשקט ולאכול את הכובע

    3. 3

      יוסי הגיע הזמן שתבין שהיית כישלון ! לא הבנת שאתה לא שריף שלנו אתה דרגה אחת מעל פקיד שאמור לתת לנו שירות ובמקום קיבלנו יחס מזלזל מראש עיר ! עיר מלוכלכת ! כספים שהלכו לנסיעות שלך לחול במקום לנקות לנו את העיר ! כול מי שהעיז לתת ביקורת התנקמת בו ! אנשים איבדו את מקום עבודתם בגלל שביקשת שיפטרו אותם כי אמרו שאתה לא יודע את העבודה ! עשית רק רע לאנשים והכי גרוע שלא הבנת שאתה לוזר כמו שלא הבנת את זה במנחמיה שזרקו אותך משם ומקום העבודה שלך שגרמת לבעל בית לסגור את העסק ! תחילת הבעיה להבין שאתה פשוט לא מתאים לתפקיד הזה אחכ אולי תמצא עבודה כי אף אחד בטבריה לא יעסיק אותך ! עשית נזק אדיר לעצמך

    4. 2

      חצופים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!